mcpiecake.nl

Kantoorbenodigdheden

Kantoorbenodigdheden
Binnen een efficiënte organisatie lopen alle bedrijfsprocessen volgens plan. Hiermee verzeker je de successen en omzet van het bedrijf. Maar hoe vaak is het al voorgekomen dat je op een belangrijk moment geen enkele pen kan vinden om dat belangrijke verkoopcontract te ondertekenen? Of nog erger, je printer weigert het contract uit te printen. Dit kan voor een bedrijf vervelend zijn op beslissende momenten.
Al snapt elke ondernemer het wel wanneer een printer even dienst weigert. Toch staat het veel professioneler wanneer alles zonder fouten verloopt. Professionaliteit begint dus al bij het inrichten van je kantoor en je kantoorbenodigdeden. Dit geld voor zowel mkb als de kleine zelfstandige of ZZP-er tot de particulier thuis.
Ondanks dat de digitalisering een grote reductie in papiergebruik op kantoor heeft gebracht, worden veel zaken nog op papier gedaan. Wanneer het erop aankomt is een goede printer dus van belang. Het is dus aan te bevelen om in een goede printer te investeren die vele jaren meegaan. Tegelijkertijd wil je er zeker van zijn dat je cartridges lang mee gaan. En dat deze ook nog verkrijgbaar zijn als je printer een paar jaar oud is. Het is dus beter om voor een bekend merk te kiezen dan een B-merk printer van de discounter om de hoek.
Neem bijvoorbeeld de HP Cartridge. De cartridges van Hewlett Packard zijn betrouwbaar en gaan lang mee. De kwaliteit van HP spreekt voor zich en daarom is het merk op bijna elk bureau wel weer terug te vinden. Denk dus goed na bij de aankoop van je printer. Zo voorkom je veel frustratie bij de werknemers en bij jezelf. Ook hier geldt dat goedkoop, duurkoop kan zijn. Denk er zelf eens over na hoe vaak je wel niet een goedkope pen hebt weggegooid. En hoe andere mensen met producten omgaan als ze toch als ‘goedkoop’ of ‘b-kwaliteit’ bekend staan. Kwaliteit en duurzaamheid zijn juist op een kantoor belangrijk. Daarmee spaar je als bedrijf op de lange termijn.
Bij producten zoals pennen, inkt cartridges en printerpapier is het altijd verstandig om een voorraad bij te houden. Daarom is het handig wanneer er 1 of 2 mensen verantwoordelijk voor de kantoorbenodigdheden zijn. Denk bijvoorbeeld aan een office manager. Het is dus aan te raden om meerdere cartridges of tegelijk te bestellen. Zo blijft de productiviteit en professionaliteit van hoog niveau. En voorkom je de stressmomenten die kantoorbenodigdheden kunnen veroorzaken in je zakelijke leven.
Mobiele versie afsluiten